måndag 25 augusti 2014

Så blommig augusti

Rudbeckia Magnus Solhatt

Sommaren är faktiskt ännu. Jag njuter. Det blommar.

Vore så roligt om du  ville följa med på en liten augustivandring i min trädgård här och nu...
 
...och så den vita sorten


Kaprifol 


Bloddroppar


Tovsippa


Höstöga


Har jag glömt namnet? Ja, det har jag visst...


New Dawn


Krolliljan...färdig för länge sedan


Gott och blandat... Isop, alunrot, solhatt


Hortensia


Rosenflockel


Näva

Tovsippa knopp - vill så mycket


Minisolros - hög, smal, nätt

Det var några av mina blommiga ögonblick. Tack för din stund här hos mig. 

3 kommentarer:

  1. Så fina blomster ;)
    Höstöga och New down har jag också ;)....nu kommer vädret att bli bättre...tack för det!
    Kram på dej
    Bia

    SvaraRadera
  2. P.S
    Glömde svara på din fråga...kan inte komma på något som jag nyligen har gjort som jag är vääldigt nöjd med, men drivvedshyllan och inredningen på uteplatsen här på torpet i år är jag ganska nöjd med ;))...
    God natt!!

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk blomning hos dig! Hos mig har ogräset tagit över, blomställningar är inte nerklippta - men jag har börjat ta tag i det och det är så vilsamt och njutbart nu i slutet på sommaren.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tog del av mitt inlägg. Jag blir glad om du lämnar några ord i kommentarsfältet. Må fint.