måndag 16 juni 2014

Gud så jag älskar dig!


Nu åker du och jag önskar dig roligheter och glädje så det räcker ändå upp till Vintergatan! Tänk att få uppleva London i 3 veckor med en av sina bästa kompisar. Det låter ju helt underbart! Språkresan kommer ni klara galant och allt annat med. I den staden finns massor att se.

Jag är fullkomligt knockad av känslovågor. När fick jag en så stor dotter! En 17-åring?

Gud så tiden rusar!

Tänker tankar som;
har jag lärt dig allt du behöver veta?
har vi gjort allt vi skulle?
har vi skrattat tillräckligt mycket tillsammans...och gråtit?

Att det kan vara så slitsamt att se henne gå. Och det här är bara början.

Livet är nu, nu och nu. Och du är mitt däri. Det är det viktiga.

Gud så jag älskar dig!

En liten Sofia, men naggande god. Typ 1 år, 1998.

5 kommentarer:

  1. Ja, detta är bara början, det kommer att göra ont många fler gånger. Men också så mycket glädje att se barnen utvecklas och gå framåt i livet.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nu gör jag ett tredje försök att kommentera till dej....har skrivit två ggr idag...men det verkar inte funka....jag gör nu ett sista försök på detta inlägg.....jag har en dotter på 19 år.....hon bor hemma just nu....men hon har rest lite då och då....men hon är jordnära och självständig, så jag tror och hoppas hon klarar sej bra i livet ;)))....men visst känns det när dom åker hemifrån......ha en fin kväll min vän....
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. I min dotter bor också mkt klokskap. Tack för fina rader. Ha en fin midsommar!

      Radera
  3. Trevlig Midsommar till dej med;))
    Må så gott!
    Kram och hej från mej!!
    Bia

    SvaraRadera

Tack för att du tog del av mitt inlägg. Jag blir glad om du lämnar några ord i kommentarsfältet. Må fint.